« Powrót Następne pytanie »
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
antoniana
antoniana

2012-03-02 20:26

|

Pozostałe

Cyfrowy Polsat

Cześc, mam pytanie, właściwie to problem i mam nadzieję że pomimo tego iż nie jest to związane z naszą stroną, bedziecie w stanie mi pomóc : )
Otóż, mamy z rodzicami dekodery cyfrowego polsatu, jeden u mnie, drugi u nich i nagle dziś rano, na wszystkich naszych kanałach pisało : Tego kanału nie ma w twoim abonamencie' ... Teraz u rodziców wszystko wróciło do normy, a u mnie powórciły tylko nie które-zagraniczne kanały ; (. Wiecie od czego to zależy, i jak zrobic by było 'jak dawniej' .? Może któraś miała podobnie.?

Odpowiedzi

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
listopadowa

przywróć dekoder do FABRYCZNYCH USTAWIEŃ. u nas pomaga.
a czemu tak się dzieje-nie mam pojęcia

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
dzolanka

albo mozesz zadzwonic do nich i sie spytac ,ja zawsze dzwonie jak mam problem oni sa dostepni 24h ,albo odlacz wtyczke zkontaktu i wlacz z powrotem

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
madziulaaa

Jak dobrze że mam "N" :D Z Cyfrowym od początku były problemy :) JEżeli masz możliwość zmień na N :)

oooo! A ja się juź martwiłam że mój mąż rachunku nie zapłacił :P