« Powrót Następne pytanie »
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
jakaatarzyna
jakaatarzyna

2013-12-06 20:31

|

edyt. 2013-12-06 20:46

|

Zakupy

Czy napisałaś kiedyś skargę do producenta? Nie mam na myśli reklamacji. Otrzymałaś rekompensatę?

Z nudów trochę napisałam do producenta cukierków, bo kilka pustych było w opakowaniu :) Wysłałam również wadliwą paczkę z numerem serii.


21.05%
TAK
78.95%
NIE

Komentarze

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
tofinka

ale powiem Ci, ze juz pare razy nosilam sie z zamiarem zrobienia tego

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
jakaatarzyna

Odesłałam im wadliwe opakowanie z wyjaśnieniem :) Zobaczę czy coś odeślą w zamian. 

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
tofinka

ciekawe tylko, czy w to uwierza, bo moga sobie pomyslec, ze sama je zjadlas i cyknelas fote

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
jakaatarzyna

Nie wysłałam foty :) Tylko te cukierki, hermetycznie zapakowane powietrze miały - wiesz te pojedyńcze w paczce, raczej bym tego sama nie mogła zrobić. :) Odesłałam im te puste opakowania, chyba na taśmie poszło im coś nie tak i nie zapkowali do środka cukierków. 

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
nowaja

nie zupelnie do poduzenta ale skarge na EximTours, potem odwołanie, pozniej do rzecznika i potem znowu odwołanie i nic :D a skarzylam sie na to ze przeniesli mi lot na kilka dni przed wylotem i poniosłam koszty dojazdu w sumie razem jakies 200 zl

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
lilith

kilka dni temu do petitka. bo nie chcieli nam opakowań wymienić ;/ i po co ja żarłam te petitki? ;(  ale nie odpisali. Kiedyś pisałam do pampersa o pieluchy 3+. i jeszcze musze na pocztę skargę napisać.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
lilith

i przy konkursie sklepu napisałam, że mozemy dostać nagrodę w ramach rekompensaty złych adapteró które nam dali. W końcu trzebbyło gnać 150 km żeby wymienić a nasze auto żre jak głupie... ale dostaliśmy od nich 50 zł rabatu.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
jakaatarzyna

lilith tak mnie zainspirowałaś, że napiszę jeszcze do producenta tanich żeli do kibla co kupiłam w Lidlu bo się spłukały po 5 razach :D 

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
mruuwka

Napisałam dziś do BabyOno, że kupiłam niekapek, który jest uszkodzony, bo wcale nie przepuszcza płynów. Oodpisali bardzo szybko, porosili o numer katalogowy kubeczka i moj adres, wyslą nowy :)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
aicik

daj znac czy odeslali:)

Twój komentarz