« Powrót Następne pytanie »
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
agix76
agix76

2012-06-23 13:38

|

Pozostałe

Szanowny adminie

Jako informatyk z wykształcenia i z racji wykonywanej pracy wkurza mnie parę rzeczy:
1. czas ładowania strony
2. brak możliwości dodawania komentarzy, gdy korzysta się z telefonu
3. coraz częstsze przerwy w działaniu, bez słowa ostrzeżenia, o przeprosinach nawet nie wspomnę
4 inne probelmy związane z działaniem strony (poczta czy shoutbox)
Strona się chyba jakiś czas temu skomercalizowoła co chyba powinno poprawić jej działanie a nie pogorszyć.
Może czepiam się na maksa, ale odpisywanie na e-mail'e chyba nie boli.

Odpowiedzi

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
agix76

A biorąc pod uwagę jak rzadko dostaję plusy to chyba nie jest tylko mój problem.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
ewolkus26

A biorąc pod uwagę jak rzadko dostaję plusy to chyba nie jest tylko mój problem.
całkowicie się zgadzam :)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
admin

Przywołany do tablicy odpowiadam:

1. czas ładowania strony
Od ponad miesiąca wprowadzamy stopniowo modyfikacje związane z wydajnością - i efekty tego są widoczne. Przedwczoraj wprowadziliśmy ostatnie, istotne zmiany w infrastrukturze po stronie serwera www.
Jeśli po tych zmianach coś wolno się ładuje, to (pomijając awarie) nie powoduje tego problem leżący po stronie serwera.

2. brak możliwości dodawania komentarzy, gdy kozysta się z telefonu
Serwis nie był nigdy projektowany pod urządzenia mobilne, a funkcjonalności nie są testowane pod telefonami.

3. coraz częstsze przerwy w działaniu, bez słowa ostrzeżenia, o przeprosinach nawet nie wspomnę
Trzymajmy się faktów. Ostatnia duża przerwa / problemy były 3 dni temu. Jak to z awariami była, ciężko je zaplanować, a informacja o niej została umieszczona na naszym wallu na FB.
Z mojego punktu widzenia stwierdzenie 'coraz częstsze przerwy w działaniu' jest kompletnie nieuzasadnione.

4 inne probelmy związane z działaniem strony (poczta czy shoutbox)
Proszę o konkrety.

Nie rozumiem też, co oznacza uwaga 'odpisywanie na maile nie boli'


Pozdrawiam!

Przydałaby się aplikacja 40tygodni na Androida :)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
anna89

Przydałaby się aplikacja 40tygodni na Androida :)
Jestem za !!! :)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
marjah

Przywołany do tablicy odpowiadam:

1. czas ładowania strony
Od ponad miesiąca wprowadzamy stopniowo modyfikacje związane z wydajnością - i efekty tego są widoczne. Przedwczoraj wprowadziliśmy ostatnie, istotne zmiany w infrastrukturze po stronie serwera www.
Jeśli po tych zmianach coś wolno się ładuje, to (pomijając awarie) nie powoduje tego problem leżący po stronie serwera.

2. brak możliwości dodawania komentarzy, gdy kozysta się z telefonu
Serwis nie był nigdy projektowany pod urządzenia mobilne, a funkcjonalności nie są testowane pod telefonami.

3. coraz częstsze przerwy w działaniu, bez słowa ostrzeżenia, o przeprosinach nawet nie wspomnę
Trzymajmy się faktów. Ostatnia duża przerwa / problemy były 3 dni temu. Jak to z awariami była, ciężko je zaplanować, a informacja o niej została umieszczona na naszym wallu na FB.
Z mojego punktu widzenia stwierdzenie 'coraz częstsze przerwy w działaniu' jest kompletnie nieuzasadnione.

4 inne probelmy związane z działaniem strony (poczta czy shoutbox)
Proszę o konkrety.

Nie rozumiem też, co oznacza uwaga 'odpisywanie na maile nie boli'


Pozdrawiam!
odnośnie punktu 4 jeśli chodzi o shoutbox to z pewnością problemem jest znikanie wiadomości ( człowiek sie napoci i nagle znika!! ) i ogranicznik co do czasu dodawania kolejnego zdania, nie wydaje mi się,że dorosłe kobiety będą spamować pisząc więc nie jest to przydatne , a denerwujące gdy np chce się dopowiedzieć lub poprawić ;)