« Powrót Następne pytanie »
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
agawita
agawita

2013-04-04 11:26

|

edyt. 2013-04-04 14:50

|

Zakupy

.

z komunikacja ze sprzedajacymi, lub z tym ze przychodzi nie to co trzeba itd.? Bo ja kupuje przeważnie na niemieckim E-bayu i do All chyba sie nigdy nie przyzwyczaje. Tam zamawiam, place tak jak jest podane w opcjach, towar przychodzi, jeszcze nigdy nie dostalam nie to co zamowilam itd. Na All. nie dosc ze np. gdy cos zamawiam to sprzedajacy jeszcze oczekuja potwierdzenia telefonicznego, mailowego itd. itp. to jeszcze przychodzi nie to co trzeba w innym kolorze itd. Podczas dokonywania transakcji jest opcja opisania towaru, wyboru koloru itd. a jednak oni jeszcze oczekują ze zrobi się to jeszcze raz mailowo- WTF?


0.00%
TAK
100.00%
NIE

Komentarze

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
ilona213

aga, a te maile, o ktorych mowisz, to nie sa przypadkiem automatycznie generowane przez system? Ja te systemowe wogole olewam. Napisalam raz i wystarczy, jak przysla zle, to beda sie bujac z ponowna wysylka. A AGD chcesz na allegro zamawiac? jestes pewna? a co z reklamacja? Nie lepiej zaplacic troche drozej a miec pod nosem obsluge klienta zeby mozna bylo przyjsc i sie wydrzec na nich w razie potrzeby? ;)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
agawita

No ale gdybym nie przeczytala, to byc moze laska mi nie zrobi tego co chcialam i potem ma przykrywke, bo w mailu pisze jak bk ze mam potwierdzic:/Chce miec szybko towar, wiec nie mam ochoty odsylac...z AGD sie zastanawiamy bo np. piekarnik elektryczny podlaczymy sami( wtyczka do kontaktu) a w sklepie jest tak ze jak nie podlaczy tego osoba z uprawniniami(!) to i tak tracimy gwarancje, nie bede placic 150 zl. elektrykowi przeciez, wole zaryzykowac.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
ilona213

bo ty strasznie skrupulatna jestes ;) co do agd, to nie wiedzialam, ze maja taaakie  wymogi w sklepach, z drugiej strony jak kupisz na allegro, dajmy na to, taki sam piekarnik i sama go podlaczysz, to nie ma wplywu na gwarancje? bez sensu.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
agawita

No ma, ale jest taniej...wiec i tak nie mam gwarancji i tak, wiec jest mi wszystko jedno gdzie kupie. Jak kupilam w Euro AGD to obsluge klienta tez mozna bylo o kant d....rozbic, smiech na sali- tylko sie wkurzylismy, wiec zaryzykuje. Tylko ze Allegro tez mnie wkurza;)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
ilona213

hehe, wierze :) w takim razie trzymam kciuki zeby piekarnik sie nie popsul za szybko, a najlepiej wogole :)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
agawita

tez mam taka nadzieje;)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
8karo8

nigdy  nie miałam żadnego problemu i nigdy nie musze pisac zadnych maili. Płacę jednym kliknięciem, wypełniam formularz którą opcje dostawy wybieram i kolor/wzór itp. i zadnych więcej maili telefonów

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
mruuwka

Nigdy mi się nie zdarzył żaden wałek na allegro.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
migrena

Kilka razy miałam sytuację, że zanim doszła do mnie odpowiedź zwrotna to paczka już była u mnie.

Twój komentarz