« Powrót Następne pytanie »
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
akjam
akjam

2012-05-29 17:54

|

edyt. 2012-05-29 19:27

|

Pozostałe

Reklamacja-nie zadowolenie ze sprzetu AGD

Kupilam sokowirowke,jest straszna,nie trze wszystkiego,zostawia kawalki a wonogrona wogole nie mieli tylko kuleczki przelatuja odrazu do komory na wiory,czy moge isc do sklepu (kaufland) i odzyskac pieniadze lub wymienic na inna firme(mogloby byc z doplata) czy reklamowac mozna produkt ktory jest sprawny ale beznadziejny?


Dzieki czeiewczyny,jutro z nia ide i postaram sie nie dac wykiwac bo mnie z nia szlag trafi a 122zl nie podaruje

Odpowiedzi

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
embryo

Raczej nie...

Prawda jest taka,że klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru jeżeli jest wadliwy i nie spełnia swoich "Zadań"...Tylko,że w sklepie Nam tego nikt nie powie.Ja bym poszła i znając mnie i moją japę odzyskałabym kasę,a jak nie to wymianę na inną,

W takim przypadku nie mozesz. Mozesz reklamowac tylko i wylacznie gdy sprzet jest zepsuty.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
marjah
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
blanka2012

W takim przypadku nie mozesz. Mozesz reklamowac tylko i wylacznie gdy sprzet jest zepsuty.
tez mi sie tak wydaje. niestety ;/

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
marjah

Wynika z tego ,że możesz reklamować produkt, gdyż jest nie zgodny z opisem ( sokowirówka ma wyciskać sok , a nie kroić na kawałki ) żądając wymiany towar na nowy, co nie załatwia niestety sprawy. Zawsze jednak masz prawo ( w ciągu 10 dni od dnia zakupu ) zwrócić do sklepu towar, to Ci zapewniają prawa konsumenckie albo dowiedzieć się jakie są prawa wewnętrzne w sklepie ( niektóre proponują zwrot za okazaniem paragonu )

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
marjah

Wynika z tego ,że możesz reklamować produkt, gdyż jest nie zgodny z opisem ( sokowirówka ma wyciskać sok , a nie kroić na kawałki ) żądając wymiany towar na nowy, co nie załatwia niestety sprawy. Zawsze jednak masz prawo ( w ciągu 10 dni od dnia zakupu ) zwrócić do sklepu towar, to Ci zapewniają prawa konsumenckie albo dowiedzieć się jakie są prawa wewnętrzne w sklepie ( niektóre proponują zwrot za okazaniem paragonu )
Dupa, namieszałam, kiedyś było 10 dni, teraz wszystko zależy od sprzedawcy. W biedronce wiem,że przyjmują zwrot za okazaniem paragonu, nie wiem jak jest w kauflandzie..

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
marjah

A no i pozostaje Ci reklamacja bo :

-towar nie nadaje się do celu, do jakiego jest zwykle używany jego rodzaj,
-jego właściwości nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju (np. odporność),
-nie odpowiada oczekiwaniom kupującego, opartym na składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy, producenta lub jego przedstawiciela (np. w reklamie).


  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
nijka

Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego

Na 100% nie ma czegoś takiego jak zwrot towaru w ciągu 10 dni, wiem bo miałam ostatnio kontrolę w pracy. Proponuje Ci iść z tym sprzętem i złożyć reklamację, że nie działa on właściwie, że nie mieli itp. Takie coś muszą przyjąć, a jak nie będą chcieli to poproś ich o pismo o odmowie przyjęcia reklamacji i idź do rzecznika praw konsumenta. Oni nie są od stwierdzenia czy dany produkt dobrze pracuje, takie coś może stwierdzić tylko producent, do którego powinni odesłać sprzęt.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
marjah

Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego

Na 100% nie ma czegoś takiego jak zwrot towaru w ciągu 10 dni, wiem bo miałam ostatnio kontrolę w pracy. Proponuje Ci iść z tym sprzętem i złożyć reklamację, że nie działa on właściwie, że nie mieli itp. Takie coś muszą przyjąć, a jak nie będą chcieli to poproś ich o pismo o odmowie przyjęcia reklamacji i idź do rzecznika praw konsumenta. Oni nie są od stwierdzenia czy dany produkt dobrze pracuje, takie coś może stwierdzić tylko producent, do którego powinni odesłać sprzęt.
Przecież napisałam niżej,że mi się popierniczyło ;)