« Powrót Następne pytanie »
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
anulabus
anulabus

2013-04-26 12:12

|

Uwagi i opinie

Zaginęła przesyłka i co dalej???

Może miała któraś z Was podobny przypadek... Zamówiłam córuni sukieneczkę na chrzest przez internet: http://koszalin.olx.pl/szydelkowe-ubranka-do-chrztu-rekodzielo-iid-388791762
przesyłka nie dotarła, kobieta twierdzi, że wysłała i nawet przesłała mi potwierdzenie, a przesyłki nie ma i na poczcie jak pokazałam to potwierdzenie to sprawdzili że taka przesyłka nie została nadana? co ja mam robić? zapłaciłam za nią 180 zł, to jest dla mnie sporo pieniędzy...

Odpowiedzi

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
8karo8

Masz potwierdzenie, ze zrobiłaś przelew tej kobiecie ? Jesli tak to powiedz jej zeby ona posżła na pocztę składac reklamację, bo Tobie powiedzili ze przesyłak taka nie zodstała nadana. Jesli będzie się stawiac to postrasz ja policją :) Jak masz potwierdzenie wpłaty to mozesz wszystko :)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
anetiii19

Jeżeli ona Ci dała potwierdzenie , czyli przesyłkę musiała nadać. Więc to jest wina kurierów , ewentualnie tych osób które się później zajmują po nadaniu paczki. A kiedy powinnaś dostać przesyłkę? czasami są opóźnienia. Ja teraz czekam na paczkę od mamy którą wysłała 16 marca i powinna być 16 kwietnia bo paczki morskie idą 4 tygodnie , więc cierpliwości. Poczekaj jeszcze trochę , a wtedy skoro masz potwierdzenie nadania podejmij jakieś kroki:)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
marcelka089

jeżeli minęło już 14 dni roboczych od nadania, to sprzedawczyni wraz z potwierdzeniem nadania powinna udać się na pocztę i złożyć pisemną reklamację. od daty złożenia reklamacji poczta ma 14 dni na wyjaśnienie sprawy. tylko na podstawie takiej reklamacji poczta szuka zaginionych przesyłek. o wyniku \"śledztwa\" sprzedawczyni zostanie pisemnie poinformowana. jeżeli przesyłka się nie znajdzie, sprzedawczyni otrzyma odszkodowanie, które w ramach rekompensaty powinna Ci przesłać, ale to już jest do porozumienia między kontrahentami.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
martatb

to ona musi złożyć reklamację na poczcie, bo ona ma oryginał nadania.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
anulabus

Masz potwierdzenie, ze zrobiłaś przelew tej kobiecie ? Jesli tak to powiedz jej zeby ona posżła na pocztę składac reklamację, bo Tobie powiedzili ze przesyłak taka nie zodstała nadana. Jesli będzie się stawiac to postrasz ja policją :) Jak masz potwierdzenie wpłaty to mozesz wszystko :)
Tak mam potwierdzenie wpłaty i wszystkie wiadomości które ona pisała do mnie a ja do niej....

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
anulabus

Jestem strasznie wkurzona za tydzień chrzciny a ja nie mam w co ubrać dziecka......

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
anulabus

Jeżeli ona Ci dała potwierdzenie , czyli przesyłkę musiała nadać. Więc to jest wina kurierów , ewentualnie tych osób które się później zajmują po nadaniu paczki. A kiedy powinnaś dostać przesyłkę? czasami są opóźnienia. Ja teraz czekam na paczkę od mamy którą wysłała 16 marca i powinna być 16 kwietnia bo paczki morskie idą 4 tygodnie , więc cierpliwości. Poczekaj jeszcze trochę , a wtedy skoro masz potwierdzenie nadania podejmij jakieś kroki:)
Ona mi wysłała w poniedziałek poleconym priorytetem.....

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
nowaja

a może wypisała sama takie potwierdzenie? dziś to nie duży problem zwłaszcza ze skan nie zawsze jest wyraźny. na Twoim miejscu kazałabym jej złożyć reklamację, jak będzie się opierac postarszyc policją bo to nie sa grosze.

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
aga77

Według mnie, kobieta powinna wziąć problem na klatę i wysłać Ci raz jeszcze ubranko (Ty pieniądze wplaciłaś, więc nie jesteś niczemu winna), a problem z pocztą rozwiązać już bez angażowania Ciebie.

Druga sprawa to taka, że mogła nie nadać tej przesyłki...

Poszłabym jeszcze raz na pocztę i zapytała jakiejś miłej pani w okienku, co mogłabyś w tej sprawie zrobic, ponieważ zależy Ci na czasie.

Poinformowałaś panią od sukienek, że według poczty jej przesyłka nie została nadana? Ważne, co ma na ten temat do powiedzenia, bo jesli umywa ręce lub traktuje Cię niemiło - zażądaj od niej natychmiastowego zwrotu pieniędzy.

Współczuję sytuacji...

P.S. A sukieneczki niezwykle piękne! Rewelacja! :)

  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
jakaatarzyna

Jak nie otrzymasz paczki pisz do mnie, powiem Ci jak kasę od niej odzyskać.